Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Gyakran ismételt kérdések

Kiszállításról 

Mi a minimális rendelési érték?

Kérjük legalább minimum 4,900 forint értékű terméket tegyél a kosaradba. A kiszállítási díjaink alacsonyak, annak érdekében, hogy ez ne tartson vissza a vásárlástól. Sok tartós élelmiszerünk van, amely egy kis háztartásban is mindig elfogy, javasoljuk, hogy ezek közül válassz, hogy a minimális összeghatárt elérd. Sajnos alacsonyabb rendelés esetén nem gazdaságos számunkra a kiszállítás. Megértésed köszönjük!

Biztosan az fog jönni, amit rendelek?

Minden igyekezetünk ellenére előfordul, hogy nem tudjuk pontosan azt a terméket küldeni, amit rendeltél. Amennyiben módunkban áll, erről előzetesen tájékoztatunk és a te visszajelzésed alapján küldünk csereterméket.

Mást kértem - mást kaptam

Ha nem tudjuk azt a terméket küldeni, amit rendeltél és ezt nem tudjuk előre egyeztetni sem veled, úgy a szállítólevélen jelezzük a csereterméket, illetve a hiányt. Minden ilyen esetet sajnálunk és igyekszünk megakadályozni, de sajnos előfordulhat akár egymás után többször is ilyesmi – legtöbbször az időjárás okolható miatta.

Ha megfelel a cseretermék, akkor nincs dolgunk, ha viszont nem szeretnéd, küldd vissza a kiszállítóval! Ebben az esetben természetesen nem kell kifizetned a termék árát.

Csereterméket küldtünk, de azt nem szereted? Úgy ítéled meg, hogy nem jó a kapott termék minősége? Küldd vissza kiszállítónkkal!

Az árat ilyenkor jóváírjuk – ha előre átutaltad, kérd meg kiszállítónkat, hogy helyben rendezzétek, vagy a következő rendelés alkalmával jelezd nekünk a megjegyzés rovatban a kifogásolt termék szállítási idejét, a kifogást és az árat, mi pedig a szállítólevélen is jelezzük, hogy annyival kevesebbet kell fizetned. 


Termelőinkről

Hogyan lehet csatlakozni?

Szeretnéd, hogy terméked felkerüljön oldalunkra? Termelnél nekünk? Hívj minket, vagy írj egy e-mailt, amiben találunk egy listát a termékeidről, ha lehet árral és pár fotóval együtt. Napokon belül felvesszük veled a kapcsolatot!

Hol teszik le a dobozomat?

Sokan nem tartozkódnak otthon a szállításkor. Adj meg egy biztonságos helyet, szomszédot, garázst, kapualjat, lépcsőházi bejárót stb. ahol biztonságban hagyhatjuk dobozodat. Természetesen a munkahelyedre is tudunk szállítani, sőt szívesen meg is csörgetünk, vagy küldünk egy SMS-t amikor megérkeztünk, hogy át tudd venni a dobozt. A részleteket telefonon egyeztetjük.

Mi történik, ha a szállítónak nincs hol hagynia a megrendelt árut?

Amennyiben nem tudod személyesen átvenni a dobozodat és nem tudsz megadni biztonságos helyet, ahol a kifizetett termékeket hagyhatjuk, akkor a futár vissza fogja szállítani a termékeket. A szerződésünk értelmében ezeket a termékeket – telefonos, emailes egyeztetést követően - átveheted a kiszállítás napján telephelyünkön. Amennyiben nem veszed át, akkor a zöldségek, gyümölcsök tönkremennek és nem tudjuk pótolni őket. Az árut ki kell fizetned ebben az esetben is, mivel megrendelted. Természetesen tartós élelmiszereket később is átveheted, vagy a következő szállítás alkalmával kivisszük neked.

Nem találom a dobozomat. Mit tegyek?

Gyöződj meg róla, hogy leadtad a megrendelést. Ha mindent rendben találtál, és szükséged van egyeztetésre, hívd Vevőszolgálatunkat vagy írj email-t, hogy segíthessünk.

Mit jelent a Barion, hogy tudok vele fizetni?

A Barion elektronikus fizetéseket lebonyolító szolgáltatás, amivel kényelmesen és biztonságosan tudsz bankkártyával, vagy előre feltöltött egyenleggel fizetni. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló e-pénz kibocsátó, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.

A bankkártyás fizetéshez nem kötelező a regisztráció, elég megadni bankkártyád számát, a lejárati dátumot és a hátoldalon található CVC kódot, valamint egy működő e-mail címet. Ha azonban regisztrálsz, nem kell begépelned a kártyaadataid egyetlen Barion elfogadóhelyen sem, a fizetéshez elég az e-mailcímed és jelszavad. Használható kártyák: Mastercard és Maestro bankkártya, Visa és Electron bankkártya, Amex bankkártya. Ha nincs bankkártyád, fizetéshez használhatod az előre feltölt ött Barion egyenlegedet, amelyet átutalással vagy készpénz befizetéssel tudsz feltölteni, illetve amire ismerőseid is tudnak neked pénzt küldeni. Ebben az esetben e-mailcímed és jelszavad megadásával tudsz fizetni. Ez a fizetési mód a te számodra ingyenes.

A Barion szervereit a Norton/Symantec/Verisign 256 bites SSL titkosítása védi. Fizetés előtt mindig ellenőrizd, hogy valóban a Barion biztonságos szerverén adod meg a fizetéshez szükséges bankkártya adatokat vagy jelszót. A böngésződ zöld színnel jelzi, ha a fizetés biztonságos, és a fizetőoldal tulajdonosát Barion Payment Inc [HU] néven azonosítja. 
A Barion rendelkezik a bankkártya társaságok által megkövetelt PCI DSS tanúsítvánnyal, így jogosult bankkártya adatokat kezelni. A Barion szerverek biztonságát a Magyar Nemzeti Bank előírása szerint alakították ki.