Háztól-házig garancia
Mi az a Háztól-házig garancia?
Ez egy olyan kényelmi szolgáltatás, melynek keretein belül, kedvező áron, a vásárlástól számítva egy 6 hónapra biztosítjuk Neked, hogy ha az általad vásárolt termék meghibásodik, akkor annak garanciális ügyintézését és szállításának terhét le vesszük a válladról.
Hogyan történik ez a valóságban?
A termék meghibásodásakor csak annyi a dolgod, hogy értesítesz minket az alábbi email címen: adelikatban@gmail.com
Mi pedig már küldjük is a futárt a megadott címre. Ezt követően Neked semmi dolgod sincs, csak várni a megjavított készüléket, amit majd a futár visz.
Fontos tudnivalók
- A szolgáltatás nem csak egy napra szól, hanem fél évre. Annyiszor élhetsz a háztól-házig garanciával amennyiszer indokolt. Bármennyi oda-vissza fuvarról is legyen szó, meghibásodott terméked szállítási költségét mi álljuk!
- A terméket gondosan csomagold be dobozába és azt tedd bele egy bélelt borítékba vagy pedig még egy dobozba, hogy szállításnál ne essen baja, hiszen azért felelősséget nem tudunk vállalni. Tedd bele a számlát vagy egy másolatát, illetve mellékeld egy pár sorban leírva a hibáját is.
- A szolgáltatás nem terjed ki törésre, vagy bármilyen külső behatás által okozott sérülésre.
Mire vonatkozik a garancia?
A számlán szereplő bármely termék garanciális meghibásodása esetén jogosult vagy az ingyenes oda-vissza szállításra a termék garanciaidején belül.
Miért éri meg?
Mi intézzük az adminisztrációt, a javíttatást, a szervizzel való kommunikációt és persze a futárszolgálatot is, így téve Számodra a lehető leggördülékenyebbé és leggyorsabbá a teljes ügyintézési procedúrát. És ami a legfontosabb a szolgáltatásunkkal időt és pénzt spórolsz!